شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۴:۵۹:۵۴

به‌رغم ادامه روند کاهش قیمت نفت شرکت‌های انرژی آمریکا، پس از 11 هفته
تعداد سکوهای حفاری آمریکا افزایش یافت
ایران دریلینگ: آمارها در روز جمعه نشان داد، به رغم ادامه کاهش قیمت نفت، شرکت‌های انرژی آمریکا این هفته برای اولین بار در 11 هفته گذشته تعداد سکوهای حفاری خود را افزایش داده‌اند. به گزارش‌ ایران دریلینگ و به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اساس گزارش شرکت خدمات نفتی بیکرهاگز، شرکت‌های حفاری، در یک هفته منتهی به 13 نوامبر، دو سکوی حفاری را به سکوهای فعال خود اضافه کرده‌اند.

مجموع سکوهای حفاری فعال کنونی، حدود یک سوم 1587 سکوی نفتی است که سال قبل در همین هفته فعال بوده‌اند. در 10 هفته قبلی، حفاری‌کنندگان، 103 سکو را از دور خارج کردند. افزایش‌های این هفته نشان داد که حداقل برخی از شرکت‌های حفاری تمایل دارند حتی با وجود رسیدن قیمت نفت خام آمریکا به حدود 40 دلار، به امید افزایش قیمت‌ها در آینده مجددا فعالیت‌های حفاری خود را آغاز کنند. قیمت متوسط نفت خام آمریکا در این هفته به 43 دلار رسید که پایین‌تر از 46 دلار هفته گذشته بود.

تجار انرژی تأکید کردند که میزان کاهش‌های هفتگی سکوهای حفاری نفت در دو ماه گذشته (به طور متوسط 10 مورد در هرهفته) بسیار پایین‌تر از کاهش به طور متوسط 19 سکو در هر هفته در طی سال گذشته یا قبل‌تر بوده است. این کاهش قابل توجه پس از آن اتفاق افتاد که تعداد سکوها در اکتبر 2014 به 1609 مورد رسیده بود.

شرکت‌های حفاری آمریکایی در این هفته، تنها در یکی از چهار منطقه مهم حفاری نفت شیل تعداد سکوها را افزایش دادند. آنها یک سکو در منطقه ایگل‌فورد در تگزاس جنوبی اضافه کردند و دو سکو در پرمیان در تگزاس غربی و شرق نیومکزیکو کاهش دادند. یک سکو هم در باکن در داکوتای شمالی و مونتانا تعطیل شد. تعداد سکوها در نیوبرارا در کلرادو و وایومینگ بدون تغییر باقی ماند. به رغم افزایش تعداد سکوهای نفتی در این هفته، به دلیل تعطیلی شش سکوی حفاری گاز، کل سکوهای حفاری نفت و گاز به رکورد جدیدی دست یافت و به پایین ترین رقم 13 سال گذشته رسید.


  کد خبر : 762
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :